kmr nt på ngn rubrik.

chahcaa!
Det är fittkallt ute ;s
Hallå vi är lixom i sverige? så tänker ni nu va?;)
men jag vill fan åka utomlands nu första möjliga plan
vart som helst!

Aja skitsamma..
Sitter här och lyssnar på peppmusik, inte för att jag ska
nån stans men det är alltid lika kul:)
Jag har inget speciellt jag vill komma med detta inlägget
igenligen he-he..

I morgon blir det i alla fall att supa röven av oss ska ni veta!
Köpt massa dricka och annat gott;)
Fest hon någon som någon känner.. nu är ni nyfikna va?
vem vill inte på samma fest som oss lixom ;o

// eran egna biaaaaaatch.

Kommentarer
Postat av: teuta

snälla.. så mkt reklam som ni gör för den bloggen så borde den väl vara lite bättre än så? fett mobbad blogg

puss o kram :D

2009-10-27 @ 23:34:37
Postat av: Johanna

håller med teuta, fixa designen och lär er stava, så kmr iaf någon läsa eran blogg och kanske till och med tycka att den är bra :)

2009-10-28 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0