jag är inte singel, jag är mer som ett album *

Cha biatchers!
tänkte lägga in sista inlägget för ikv. Dagen har varit helt perfekt. ( vilken dag är det inte?).
Började med att vi åkte till stan fixade det vi skulle, sen hem och duscha och göra sig snygg,sen blir det festa som vanligt!
jag förstår att ni vill va lika perfekts som oss, men det går inte. Men ni får ta det bästa av situationen och göra som oss!
Ursäkta den dåliga uppdateringen av bilder. men det blir snart bättre! ;*

pussssssssar från er egna sexyygirl *

RUBRIKEN ÄR BARA SÅ SANN! * *

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar faktiskt eran blogg!

fortsätt så.. men jag tror att dom

flesta bara är avundsjuka ;)

kör på tjejer ! <33333333333

2009-10-28 @ 00:02:25
Postat av: Nathalie<3

fler bilder bara ;)

Puss! <3

2009-10-28 @ 02:58:34
URL: http://nathaliebrydolf.blogg.se/
Postat av: !!!!!

JAG E VERKLIGEN INTE AVUNDSJUK! DU E BARA EN SÅN FJORTIS!!

2009-10-28 @ 10:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0